1) Analiza zlecenia
Po pierwszym kontakcie z naszą firmą i przedstawienu nam wszelkich szczegółów Twojego zlecenia jeden z naszych specjalistów oceni poziom zaawansowania danej usługi oraz szacunkowo określi cenę i czas realizacji takiego zlecenia. Na tym etapie po akceptacji wyceny zostaje także przedstawiona wstępna strategia realizacji projektu.
2) Podpisanie umowy
Przy podpisywaniu umowy zostają dopracowane wszelkie detale zlecenia, obowiązki stron i ich prawa odnośnie współpracy. Do umowy załączona zostaje także dokładna lista wytycznych dla naszych specjalistów. Na końcu tego etapu następuje finalne podpisanie umowy i realizacja dalszych etapów współpracy.
3) Opracowanie strategii realizacji zlecenia
Po podpisaniu umowy nasz zespół, we wcześniej wyznaczonym w umowie terminie, opracowuje szczegółową strategię realizacji zleconego projektu. Plan ten zostaje przedstawiony klientowi, a po jego akceptacji nasza firma zabiera się do realizacji powierzonych nam zadań. W tym momencie klient zostaje także poinformowany o narzędziach z których korzysta nasza firma, umożliwiających mu lepszą analizę i kontrolę już zrealizowanych zadań.
4) Realizacja projektu
W trakcie realizacji projektu klient jest informowany o poczynionych do tej pory zmianach, dzięki czemu może odnieść się do wykonywanej pracy i prosić o ewentualne zmiany w projekcie. Jeśli są to zmiany ponad wcześniej wyznaczony program zawarty w umowie wtedy wskazane będzie podpisanie aneksu do umowy, w której zostaną uwzględnione nowe zmiany wraz z nową wyceną ich wykonania.
5) Ewentualne poprawki wg. wskazań klienta
Gdy wszystkie punkty z listy wytycznych zostaną zrealizowane przez nasz zespół, wtedy niezwłocznie kontaktujemy się z naszym klientem, by umówić spotkanie na którym przedstawimy finalny rezultat naszych prac. Na tym spotkaniu klient weryfikuje wykonanie wszelkich wcześniej zleconych zmian i może zgłaszać ewentualne poprawki, które są w zakresie wcześniej podpisanej umowy. Gdy klient zgłasza pełne zadowolenie z danego projektu, przechodzimy do podpisania protokołu odbioru projektu.
6) Podpisanie protokołu odbioru projektu
Po zadeklarowaniu przez klienta zgodności projektu z jego wcześniejszymi wytycznymi zostaje podpisany protokół odbioru projektu. Dokument ten sygnalizuje zakończenie prac nad danym projektem. Po podpisaniu tej deklaracji nasz zespół udostępnia klientowi projekt, oraz wszelkie pliki zawarte we wcześniej podpisanej umowie. Pliki udostępnione zostają na dysk google na okres 7 dni. Klient ma zatem czas na pobranie plików. Pliki mogą zostać wcześniej usunięte jeśli klient zakomunikuje, że pobrał już udostępniane dla niego pliki.
